פרק 10 | שרות לקוחות

אחרי הפסקה קצרצרה, חזרנו לפרק 10 אחרי שבפרק הקודם נתנו כמה טיפים על איך מנצחים עסקית את הקורונה, בפרק הזה נעסוק קצת בשירות לקוחות.

פרק 10 | שרות לקוחות.

האם איי פעם יצא לכם לחשוב מה גודל הערך של שירות לקוחות? למה זה כל-כך חשוב והכרחי להצלחת העסק שלכם? אתם יכולים למכור את המוצר הכי מהפכני, הכי חסכוני או הכי יפה אבל אם שירות הלקוחות שלכם לא ידע להתייחס ולטפל בלקוחות שלכם היטב, אתם פשוט – לא תצליחו למכור! ברגע שתדעו לנהל שירות לקוחות בצורה הנכונה והמוצר שלכם הוא טוב ונצרך בשוק – אין סיבה שלא תצליחו. לקוחות = הצלחה מכירים את המושג "הלקוח תמיד צודק"? מי שלעולם לא היה עצמאי, אומר בקול רם זה מושג נכון לגמרי! אז נחדד, הלקוח לא תמיד צודק. אבל זו כן ההרגשה שהוא צריך לקבל תמיד. המלצה שלנו אליכם, גם אם הלקוח לא צודק באופן קיצוני, נסו למצוא פתרון יצירתי בהתאם לעסק שלכם על מנת שהלקוח ייצא מרוצה גם אם זה אומר להכניס את היד לכיס בצורה הגיונית.

איך נמנע ממקרים נוספים לקרות? יש להסביר לאחר ההתפשרות מצידכם לאותו לקוח למה דעתו לא מקובלת או לא צודקת ולמנוע בנעימות הישנות של מקרים דומים נוספים. ואם נחזור לתחילה, לאחר סגירת עסקה עם לקוח חדש חשוב מאוד לספר לו על אופן ההתנהלות התקין ותהליך העבודה כדי שהלקוח יידע בדיוק על מה הוא משלם, מה מותר לו ומה אסור לו.

במידה ואנו מוכרים מוצר לרבים – כמו אתר אינטרנט המציע רכישה ישירה – יש להסביר ללקוחות באופן פרטני ביותר מה הם מקבלים ומה הם לא מקבלים – דברי זה ימנע פניות מיותרות קודמות למכירה וכמובן גם פניות לא נעימות רבות לאחר רכישת המוצר. נעבור לנקודה החשובה מכל – הלקוחות הם הממליצים הכי גדולים וטובים שיכולים להיות לכם. אם ידעתם לתת להם שירות כייפי ומספק – הם ימליצו בקלות לחברים לרכוש מכם. במידה ולא – חבריהם לא יתקרבו לבית העסק שלכם גם במידה והם מאוד יצטרכו את מה שאתם מציעים. על כן יש לשמר לקוחות הכי מרוצים שיש – גם במידה וזה גובה מאיתנו מחירים הגיוניים

המלצה חמה שלנו אליכם: תפנקו אותם, תעריכו אותם, תאהבו אותם ובעיקר – תתיחסו אליהם. הם עמודי התווך של העסק שלכם שנים קדימה!

מקוים שנהנתם להיות איתנו, אוהבים חברת הפתרון

כבר עוזבים?

השאירו פרטים ותקבלו הצעה של פעם בחיים.

הצלחנו לשכנע אתכם?